Неділя, 19.05.2024, 12:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Вчимося з усмішкою

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Для вчителя » Календарне планування

Календарне планування 1 клас 1 семестр (за типовою програмою О.Савченко)
[ Викачати з сервера (83.0 Kb) ] 06.11.2019, 17:18

УКРАЇНСЬКА МОВА

8 годин

№ уроку

Тема

Дата

 

 

Примітка

  1.  

Здрастуй, школо!

 

 

  1.  

Ознайомлення з письмовим приладдям (зошитом, ручкою, олівцем), гігієнічними правилами письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця, ручки учнями, які пишуть правою, лівою рукою.

 

 

  1.  

Я вчуся знайомитися, спілкуватися.

 

 

  1.  

Обведення руки на сторінці зошита. Уточнення назв пальчиків руки.Завдання для зміцнення м'язів руки, розвитку уяви. Створення квітки з паперу.

 

 

  1.  

Ознайомлююся зі словами - назвами предметів. Що?

 

 

  1.  

Орієнтування на обмеженій площині (сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч). Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів.Розміщення предметів: посередині, ліворуч, праворуч, угорі, внизу.

 

 

  1.  

Ознайомлююся зі словами - назвами предметів. Хто? Робота з дитячою книжкою.

 

 

  1.  

Ознайомлююся зі словами - назвами предметів. Хто? Що?

 

 

  1.  

Координування рухів руки. Порівняння предметів. Програмування й координування наступного руху руки. Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі.

 

 

  1.  

Ознайомлююся зі словами - назвами дій. Що робить?

 

 

  1.  

Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині.

 

 

  1.  

Ознайомлююся зі словами — назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які?

 

 

  1.  

Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його. Координування рухів руки.

 

 

  1.  

Нанесення на контури малюнка крапок і ліній з різним натиском руки. Розвиток відчуття сили натиску на папір.

Розфарбовування та вставляння крапок в предметний малюнок з різною силою натиску на папір. Розвиток зв'язного мовлення.

 

 

  1.  

Ознайомлююся зі словами, якими називають кількість предметів.

 

 

  1.  

Орієнтування в ліво-правому направленні письма. Розвиток спритності пальчиків. Відтворення різноспрямованих рухів пальців з олівцем під час наведення, зображення ліній різної форми.

 

 

  1.  

Досліджую речення.Ознайомлююся зі знаками в кінці речення.

 

 

  1.  

Завдання для зміцнення руки, розвитку уяви. Створення фігур із олівців (паличок).

 

 

  1.  

Знайомлюся зі службовими словами.

 

 

Категорія: Календарне планування | Додав: Irina
Переглядів: 369 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук