Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
Календарне планування 1 клас 1 семестр (за типовою програмою О.Савченко)
[ Викачати з сервера (83.0 Kb)
]
| 06.11.2019, 17:18 |
УКРАЇНСЬКА МОВА
8 годин
№ уроку
|
Тема
|
Дата
|
|
|
Примітка
|
-
|
Здрастуй, школо!
|
|
|
-
|
Ознайомлення з письмовим приладдям (зошитом, ручкою, олівцем), гігієнічними правилами письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця, ручки учнями, які пишуть правою, лівою рукою.
|
|
|
-
|
Я вчуся знайомитися, спілкуватися.
|
|
|
-
|
Обведення руки на сторінці зошита. Уточнення назв пальчиків руки.Завдання для зміцнення м'язів руки, розвитку уяви. Створення квітки з паперу.
|
|
|
-
|
Ознайомлююся зі словами - назвами предметів. Що?
|
|
|
-
|
Орієнтування на обмеженій площині (сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч). Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів.Розміщення предметів: посередині, ліворуч, праворуч, угорі, внизу.
|
|
|
-
|
Ознайомлююся зі словами - назвами предметів. Хто? Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
-
|
Ознайомлююся зі словами - назвами предметів. Хто? Що?
|
|
|
-
|
Координування рухів руки. Порівняння предметів. Програмування й координування наступного руху руки. Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі.
|
|
|
-
|
Ознайомлююся зі словами - назвами дій. Що робить?
|
|
|
-
|
Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині.
|
|
|
-
|
Ознайомлююся зі словами — назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які?
|
|
|
-
|
Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його. Координування рухів руки.
|
|
|
-
|
Нанесення на контури малюнка крапок і ліній з різним натиском руки. Розвиток відчуття сили натиску на папір.
Розфарбовування та вставляння крапок в предметний малюнок з різною силою натиску на папір. Розвиток зв'язного мовлення.
|
|
|
-
|
Ознайомлююся зі словами, якими називають кількість предметів.
|
|
|
-
|
Орієнтування в ліво-правому направленні письма. Розвиток спритності пальчиків. Відтворення різноспрямованих рухів пальців з олівцем під час наведення, зображення ліній різної форми.
|
|
|
-
|
Досліджую речення.Ознайомлююся зі знаками в кінці речення.
|
|
|
-
|
Завдання для зміцнення руки, розвитку уяви. Створення фігур із олівців (паличок).
|
|
|
-
|
Знайомлюся зі службовими словами.
|
|
|
|
Категорія: Календарне планування | Додав: Irina
|
Переглядів: 369 | Завантажень: 3
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|