№
уроку
|
Тема
|
Дата
|
Примітка
|
|
Закріплення букв Йй , їх звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
|
|
|
|
Рукописна буква Йй , буквосполучення Йо. Письмо слів з буквою Йй, буквосполученням йо.
|
|
|
|
Вправляння у читанні слів з літерою г. Читання слів. Мовно- логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі».
|
|
|
|
Письмо великої букви г. Списування з рукописного тексту
|
|
|
|
Звук [г], позначення його буквами Гг. Виразне читання віршів. Практична робота зі скоромовками .
|
|
|
|
Письмо рядкової букви г. Списування з рукописного тексту
|
|
|
|
Звук [ґ], позначення його буквами Ґґ. Виразне читання віршів. Практична робота зі скоромовками . Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
|
Письмо рядкової букви ґ. Списування з рукописного тексту. Складання речень за малюнком.
|
|
|
|
Закріплення букв г, ґ і звуків, які вони позначають. Опрацювання тексту «На городі».
|
|
|
|
Письмо великої літери ґ. Підготовчі графічні вправи.
|
|
|
|
Буква ь («знак м’якшення»). Позначення цим знаком м’якості приголосних звуків. Читання слів із знаком м’якшення. Мовні вправи.
|
|
|
|
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими буквами. Письмо слів з буквою ь.
|
|
|
|
Закріплення букви «знак пом’якшення» Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів . Опрацювання тексту, добір до нього заголовка. . Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
|
Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування рукописного тексту.
|
|
|
|
Звук [х], позначення його буквами Хх. Інтонування окличних речень. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки»
|
|
|
|
Письмо рядкової букви х, складів і слів з нею. Списування з друкованого тексту.
|
|
|
|
Закріплення звукового значення букви х. Логічні вправи. Читання тексту «Христинка».
|
|
|
|
Письмо великої букви X. Написання слів з великої букви X.
|
|
|
|
Звук [ж], позначення його буквами Жж. Вправляння у дзвінкій вимові звука [ж] у кінці складів і слів. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.
|
|
|
|
Письмо рядкової букви ж, складів і слів з нею. Навчальний диктант.
|
|
|
|
Закріплення звука [ж]. Опрацювання текстів «Великі жуки»,«Пізнавай хижих тварин». Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
|
Письмо великої букви Ж. Списування з друкованого тексту.
|
|
|