№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
02-6.09
|
ІІ тиждень
09-13.09
|
ІІІ тиждень
16-20.09
|
ІV тиждень
23-27.09
|
1.
|
Тема тижня
|
Зміни
|
Я – школяр
|
Наш клас
|
|
Моє довкілля
|
2.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Що я очікую від школи?
|
Як почуватися комфортно у класі?
|
Як знайти друзів?
|
Що мене оточує?
|
3.
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
|
Мої однокласники
|
Як нам стати класною спільнотою?
|
Яким має бути друг (подруга)?
|
|
4.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
Що покласти у портфель?
|
Як створити безпеку і затишок у класі?
|
|
Які «таємниці» має шкільне подвір’я?
|
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
|
Чого ми можемо досягнути спільно?
|
Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?
|
Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
|
6.
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Бесіда «Навіщо ходити до школи?»
|
|
Чому нам цікаво разом?
|
Кольори та звуки довкілля. Які вони?
|
7.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Безпечний шлях від школи додому
|
Як знайти свою класну кімнату?
|
Як зберегти дружбу?
|
Як поводитись у довкіллі?
|
8.
|
Безпека дорожнього руху
|
|
|
|
|
9.
|
Бесіди з безпеки життєдіяльності
|
|
Вогонь – друг, вогонь-ворог. Причини виникнення пожеж і їх наслідки
|
Увага! Отруйні гриби!
|
Про заборону використання вибуховонебезпечних і отруйних речовин
|
10.
|
Бесіди, інструктажі, заходи з БЖ
|
Дорожній рух. Безпечна поведінка на дорозі
|
|
|
Обережно! Отруйні та їстівні гриби!
|
11.
|
Участь у загальношкільних заходах, робота з батьками та інше
|
Взяти участь у лінійці, присвяченій Першому дзвонику
|
|
|
|